تماس با پشتیبانی: 09164153022

ارسال رایگان برای تحویل در 3 ساعت بعد

قوانین و ظوابط

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید که کلیه اصول، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. تغییر قوانین در آینده، در همین صفحه منتشر و به‌روز‌رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از فریشو به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ثبت سفارش:

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به‌طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ‌گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

توزین محصولات:

توزین دقیق محصولات به خاطر ماهیت فیزیکی تره بار به صورت 100 درصد ممکن نیست و خرید شما از بستر فریشو به معنای پذیرش بازه 5 الی 10 درصدی وزنی بر روی کلیه محصولات این دسته می باشد. لازم به ذکر است که محصولاتی که به صورت عددی نیز به فروش می رسند در بازه وزنی مشخص شده در برنامه هستند و قیمت آنها بر اساس نرخ محصول مربوطه محاسبه می شود.

پرداخت و عودت سفارش:

برای پرداخت صورتحساب می توانید علاوه بر پرداخت آنلاین می توانید وجه صورتحساب را با کارت خوان پس از دریافت محصول و صحت اطمینان از کیفیت محصول، پرداخت نمائید.  فریشو، کیفیت میوه و سبزیجات تحویل‌ شده را به صورت کامل تضمین می‌کند. کاربران در صورت عدم رضایت از کیفیت محصولات ارسالی، می‌توانند تا قبل از بازگشت پیک تحویل‌دهنده سفارش، آن را بدون قید و شرط مرجوع نمایند. لذا در حین تحویل گرفتن سفارش‌ها دقت لازم را برای تایید یا رد کیفیت سفارش‌های ارسالی، مبذول فرمایید.

جهت لغو سفارش می بایست قبل از اینکه وضعیت سفارش شما به “تکمیل شده” تغییر یابد، با پشتیبان در تماس باشید و سفارش مربوطه را لغو نمائید، در غیر اینصورت هزینه ارسال از کیف پول شما کسر خواهد شد.

توجه کنید عودت محصولاتی که به صورت پک شده شرکتی ارائه می گردند و بسته بندی پلمپ شده دارند، در شرایط کنونی و اهمیت ویژه بهداشتی امکان عودت نخواهند داشت. همچنین توجه داشته باشید محصولات و یا میوه هایی نیز که در سبد سفارش شماست و از کیفیت آن رضایت کافی را ندارید قبل از شستشو و قبل از برش زدن جهت عودت محصول هماهنگی های لازم را به عمل آورید در غیر این صورت این حق از شما سلب خواهد شد.

دلیوری و نحوه محاسبه هزینه حمل:

در حال حاضر پوشش سراسری در اکثر نقاط شهر شیراز میسر می باشد و هزینه در نظر گرفته شده به صورت مبلغی ثابت در فاکتور شما درج می شود. لازم به ذکر است درصدی از مبلغی که شما تحت عنوان هزینه ارسال پرداخت می نمائید توسط ما پوشش داده می شود و تنها بخشی از هزینه ارسال از شما دریافت می گردد که در فاکتور درج شده است. در صورت ارسال سفارش و عدم حضور شما هزینه پیک به صورت کامل باید پرداخت شود.

ارتباطات الکترونیکی:

برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش پشتیبانی که در برنامه موجود است اقدام نمائید. همچنین می توانید در ساعات اداری با شماره تماسی که در بخش تماس با ما در وبسایت وجود دارد با پشتیبانی فریشو در تماس باشید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

در راستای حفظ حریم خصوصی کاربران تمامی اطلاعات شما به امانت نزد ما محفوظ می ماند و ما تمامی تلاش خود را برای حفاظت از این داده ها به کار می گیریم. 

پرداخت ایمن

با تمامی کارت های عضو شتاب

پوشش سراسری

در اکثر نقاط شیراز

ضمانت مرجوعی

حداکثر 24 ساعت پس از تحویل

ارسال رایگان

سفارشات بالای 180 هزار تومان

دلیل برداشت